نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 22:17

بار سنگین نبردن در لیگ را از دوش نساجی برمی داریم

قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: امیدواریم بار سنگین نبردن را در بازی فردا مقابل صنعت نفت آبان از دوش نساجی برداریم و با فراغ بهتر بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی رحمتی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان با بیان این که بازی مهمی در پیش داریم زیرا صنعت‌نفت تیم خوب، باانگیزه، جنگنده و در یک‌سوم حمله خطرناک است، افزود: ویسی هم مربی خوبی است و همیشه نشان داده تیم‌های خوبی را می‌تواند روانه میدان کند.

وی افزود: صنعت‌نفت هم میل به هجوم دارد و موقعیت‌های گل زیادی خلق می‌کند. ونمی‌توانیم بی‌محابا مقابل این تیم حمله کنیم.

وی با عنوان این که بازی جذابی را فردا می‌بینیم و امیدواریم اولین پیروزی را در کنار هواداران‌مان جشن بگیریم و به کم‌شانس بودن‌مان خاتمه دهیم، گفت: فشار زیادی روی نساجی است زیرا سال گذشته نساجی یک نیم‌فصل نتوانست ببرد و الان هم سه بازی برد نداشتیم و اگر این بار سنگین نبردن را از دوش بچه‌ها برداریم با فراغ بال بیشتر و بهتر بازی می‌کنند.

رحمتی ادامه داد: بازیکنان ما در این سه بازی نشان دادند تا احساس خطر نکنند شروع به بازی نمی‌کنند و خوشبختانه به هماهنگی بیشتری رسیده‌ایم و این بازی از ابتدای بازی سعی می‌کنیم همان بازی خوب‌مان را انجام دهیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران درباره وضعیت مصدومان تیم گفت: فرشید اسماعیلی بعد از یک مصدومیت سنگین، امسال دوباره برگشته و یک دفعه نمی‌شود به‌طور کامل از او استفاده کرد، همچنین صابر حردانی قبل از بازی با مس دچار سرماخوردگی شدید شد و دوران نقاهت را سپری می‌کرد و اگر شرایط خوبی داشته باشد، در این بازی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

وی با اظهار این که یک بازیکن خارجی به خط هافبک ما اضافه خواهد شد، گفت: وحید محمدزاده از بازی بعد می‌تواند ما را همراهی کند علاوه بر این علا عباس بازیکن زهردار و گلزن است و ضرب به توپ خوبی دارد، کمی زمان می‌برد تا جا بیفتد و کارایی لازم را داشته باشد.

بازی دو تیم نساجی مازندران و صنعت نفت آبان روز سه شنبه در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474110

مهمترین اخبار ایران و جهان: