نیوز سیتی!
25 شهریور 1402 - 13:41

نائب رئیس خبرگان رهبری: پیاده‌روی بزرگ ولایت نشانه دینداری مردم است

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری پیاده‌روی بزرگ ولایت نشان از ارادت و عشق مردم ما به خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله سیدهاشم حسینی‌ بوشهری نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در آئین پیاده‌روی بزرگ ولایت در جمع مردم جم اظهار داشت: نظیر این آئین امروز در سراسر کشور وجود دارد که این مسأله نشان از ارادت و عشق مردم ما به خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

وی افزود: شناخت بسیاری از افراد نسبت به ائمه تنها شناخت شناسنامه‌ای است. امام علی(ع) شادی کردن در شادی اهل بیت(ع) و اشک ریختن در اندوه و غم آن‌ها را تمجید می‌کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مسأله اعتقاد به امامت و ولایت در واقع یک مسؤولیت است و تنها شادی، اشک و شناخت ظاهری نیست.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگر برای حسین اشک از روی معرفت بریزید که قطرات اشک بر گونه‌های شما سرازیر شود، گناهان آمرزیده می‌شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: علاوه بر بذل جان، مال، شادی در شادی و اندوه به هنگام حزن ائمه در واقع پیرو راه اهل بیت بودن مسؤولیت سترگی است که بر عهده‌ ما می‌باشد.

حسینی بوشهری با بیان اینکه ائمه دروازه‌ای هستند که از این طریق می‌توان وارد توحید شد، ادامه داد: مودت به اهل بیت(ع) کمک به پیدا کردن راه ذات کبریایی حق تعالی می‌کند. بنابراین همراه بودن، پذیرش نمودن، تقوا، دلداگی به خدا ضروری می‌باشد.

حسینی بوشهری ادامه داد: کسی که دچار گمراهی است نباید درجا بزند و در این گمراهی بماند بلکه باید به سمت هدایت حرکت نماید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500798

مهمترین اخبار ایران و جهان: