نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 15:17

از بخارا تا هگمتانه به مناسبت هفته بوعلی و روز همدان برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: ویژه برنامه شب شعر همدان و بزرگداشت مقام پزشک به مناسبت هفته بوعلی و روز همدان به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در محل آرامگاه بوعلی برگزار می‌شود.

عاطفه زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:  ویژه برنامه شب شعر همدان و بزرگداشت مقام پزشک به مناسبت هفته بوعلی و روز همدان به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و محفل ادبی هگمتانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه در محل آرامگاه بوعلی روز یکشنبه پنجم شهریور ماه ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد افزود:در این نشست شاعران همدانی اشعار خود با موضوع همدان، بوعلی سینا و پزشکان را قرائت و از مقام پزشک قدردانی می‌کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: در این نشست از برخی پزشکان  پیشکسوت استان که با کتابخانه‌های عمومی استان همکاری دارند، به نمایندگی از جامعه پزشکی تقدیر خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: برخی از محققان و نویسندگان همدانی نیز از همدان و بوعلی خواهند گفت و شاعران پیشکسوت و جوان همدانی نیز اشعار خود با موضوع همدان، بوعلی و پزشک را قرائت خواهند کرد.

وی در پایان تأکید کرد: این نشست به صورت زنده  از طریق اسکای روم به آدرس  skyroom.online/ch/hamadanpl/farhangi پخش خواهد شد.

پایان پیام/۸۹۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469810

مهمترین اخبار ایران و جهان: