نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 21:52

بهره‌برداری از ۱۰۰۰ میلیارد ریال طرح در سیرجان

فرماندار سیرجان گفت: امروز همزمان با سومین روز هفته دولت، طرح‌های عمرانی بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال در بخش زیدآباد سیرجان به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، علی یعقوبی‌پور فرماندار ویژه شهرستان سیرجان امروز در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها افتتاح و بهره‌برداری از طرح تامین آب روستاهای حومه شمالی بخش زیدآباد سیرجان با خط انتقال 3200 مترلوله‌گذاری و ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات اداره آب و فاضلاب شهرستان سیرجان است که در این طرح 4 هزار خانوار روستایی از آب شرب سالم بهره‌مند شدند.

وی گفت: همچنین بهره‌بردای از طرح بازسازی شبکه آب بخش زیدآباد با اجرای عملیات 28 هزار متر لوله‌گذاری و هزینه 150 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت آب و فاضلاب سیرجان نیز انجام شد.

یعقوبی پورافزود: افتتاح و بهره‌برداری ازطرح آسفالت 175 هزار متر مربع معابر شهری و روستایی در این بخش انجام و اجرای پروژه آسفالت معابر سطح شهر زیدآباد نیز به طول ۴۵۵۰۰ مترمربع با اعتبار بیش از 370 میلیارد ریال به پایان رسیدند و امروز به میمنت هفته دولت از این طرح‌ها بهره‌برداری شد.

فرماندار سیرجان خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات عمرانی اخیر در روستاها که از ابتدای انقلاب تاکنون بی‌سابقه بوده آسفالت معابر روستایی است که در این راستا در چند ماه گذشته با مشارکت دهیاری‌ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معابر ۲۵ روستای بخش زیدآباد به وسعت ۱۳۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

وی عنوان کرد: افتتاح ۴ پروژه برق‌رسانی شامل احداث ۵کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط و همچنین احداث دو ترانس برق با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در بخش زیدآباد(روستاهای محمودآباد، منصورآباد، اکبرآباد و زردوئیه) در راستای بهبود کیفیت برق تحویلی به مردم،به بهره‌برداری رسید.

یعقوبی‌پور در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های برق‌رسانی اظهار داشت: ۳۵ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۴۱۰ میلیارد ریال در هفته دولت در نقاط مختلف شهرستان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش فارس، در طرح‌های امروز که در بخش زیدآباد سیرجان به بهره‌برداری رسیدند، بیش از 25 هزار نفر از مردم این بخش از مزایای آن بهره‌مند شدند.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1470354

مهمترین اخبار ایران و جهان: