نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 11:23

میراحمدی: ملت ایران در برابر توطئه‌های مداوم دشمنان ایستاده است

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با یادآوری بیانات حضرت امام خمینی (ره) در نخستین سخنرانی ماندگار خود پس از شروع جنگی تحمیلی که نقش مردم درآن پررنگ است، گفت: ملت ایران در برابر تداوم توطئه‌های دشمنان همچنان ایستاده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس و بمناسبت «روزسرباز» مراسم ویژه ای درمحل نمازخانه وزارت کشوربرگزار شد.

سید مجید میر احمدی، معاون وزیر کشوردراین مراسم طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وهفته دفاع مقدس اظهار کرد: نخستین نکته ای که درصحبت های امام خمینی (ره) جلوه گری می کند روحیه و امید دادن به مردم بود و تاکید براینکه ملت ایران پیروز جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و توجه به آن در شرایط امروز و تبیین آن برای جوانان گفت: سخنرانی امام(ره) در آن برهه حساس، برای ملت که همواره با حیله ها، نقشه ها و تهاجم های دشمنان روبرو است، درس بزرگی دارد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در سخنان خود هم صدام و هم ارتش آماده و مجهز عراق را تحقیر کردند، گفت : امام در همان روز نخست شروع جنگ تحمیلی، صدام را محکوم به شکست دانستند.

میراحمدی با اشاره به نقش امام(ره) در هدایت جامعه گفت : نکته مهم دیگری که در سخنان آن روز امام جلوه گری می کند، روشن کردن این نکته است که این جنگ بین جبهه اسلام و کفر رخ داده و اشاره کردند که صدام یک حقه بازاست.

وی با اشاره به اهمیت نقش مردم در نظر امام خمینی (ره) افزود: امام درهمان روز نخست جنگ تحمیلی به مردم و بسیج مردمی اشاره کردند و فرمودند نیروهای مسلح ما به کمک بسیج مردمی بطور قطع صدام وارتش او را شکست می دهند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به توطئه های گوناگون در زمان جنگ تحمیلی و نفوذی ها از یک سو و گذشت و ایثار مردم از سوی دیگر، افزود: تهاجم علیه ملت ایران همچنان با جنگ فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی ادامه دارد اما ملت بزرگ ایران جانانه در مقابل دشمن ایستاده اند.

میراحمدی تاکید کرد : راهپیمایی عظیم اربعین در واقع ایستادگی در مقابل جنگ فرهنگی دشمن بود.

وی با اشاره به تداوم جنگ ترکیبی و بهره‌گیری ازتمام تجربه‌ها و طراحی‌ها توسط قدرت‌های شیطانی و به میدان آوردن آن علیه ملت ایران، اظهار داشت: دشمن بازهم شکست خورد و همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند دشمن درمحاسبات خود مردم را به حساب نیاورده بود.   

دراین مراسم از سربازان وظیفه مامور در وزارت کشور تجلیل شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1517154

مهمترین اخبار ایران و جهان: