نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 12:57

تمهیدات ترافیکی پیاده‌روی جاماندگان اربعین در اراک اندیشیده شد

اراک- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: تمهیدات ترافیکی لازم برای برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در اراک برای میزبانی از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) اندیشیده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر اسدی در این خصوص اظهار داشت: تمهیدات ترافیکی لازم برای برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در اراک برای میزبانی از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) اندیشیده شد.

در راستای خدمات‌رسانی بهینه به محبین اهل بیت (ع) که در کاروان جاماندگان از پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند و برای افزایش ایمنی تردد زائرین، با تصمیم شورای هماهنگی ترافیک استان مرکزی، محدودیت ترافیکی در مسیر پیاده‌روی به سمت امامزاده محمد عابد (ع) اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: این محدودیت ترافیکی فردا (چهارشنبه) ۱۵ شهریورماه جاری همزمان با اربعین حسینی، از ساعت هفت صبح تا ۱۴ در مسیر اراک - فراهان حد فاصل میدان فراهان شهر اراک تا محل دوربرگردان بعد از تقاطع حرم مطهر امامزاده محمد عابد (ع) اعمال می‌شود و تردد خودروهای شخصی در این ساعت ممنوع و مسیر برای تردد خوردها مسدود است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی ادامه داد: همشهریان با برنامه‌ریزی صحیح برای خودداری از تردد اتومبیل شخصی، مأموران پلیس را یاری کنند.

اسدی افزود: برای رفاه حال زائران، سرویس‌های اتوبوس به صورت رفت و برگشت، برای تردد در مسیر پیاده‌روی مهیا است.

همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در ۳۲ نقطه شهر و روستای این استان برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1486110

مهمترین اخبار ایران و جهان: