نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 10:56

عطایی: به خاطر اهمیت بازی‌های آسیایی خواستند با تمام قوا وارد مسابقات شویم‌

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازی‌های آسیایی برای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اهمیت زیادی دارد و روی همین اصل طبیعی بود بخواهند با تمام قوا وارد این مسابقات شویم‌.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهروز عطایی در نشست خبری امروز درمورد اینکه آیا کمیته ملی المپیک فشاری گذاشته تا تیم ملی والیبال با ترکیب اصلی وارد بازی‌های آسیایی شود، اظهار داشت: همانگونه که می دانید بازی‌های آسیایی برای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و معدود رشته‌هایی مثل والیبال هستند که در مسابقات آسیایی رنکینگ‌شان افزایش یا کاهش پیدا نمی‌کند و رتبه ما در این این بازی‌ها، خیلی کمکی به جایگاه‌مان در مسابقات زیرنظر فدراسیون جهانی نمی‌کند. روی همین اصل طبیعی بود بخواهند با تمام قوا وارد این مسابقات شویم و برای کسب بالاترین مقام تلاش کنیم.

وی افزود:  طبیعی بود با توجه به فشردگی مسابقات، از درون خواهان این نباشیم با تمام قوا به مسابقات برویم و به نوعی با ترکیبدوم یا ترکیبی از تلفیق اول و دوم وارد مسابقات شویم. خواسته درونی ما این بود اما از یک فرایندی طبعیت می‌کنیم که وزارت ورزش، فدراسیون والیبال و کمیته به ما اعلام می‌کنند. برهمین اساس تصمیم‌ گرفتیم و امیدوارم این مسابقات با حداقل مشکلات به پایان برسد و با بهترین وضعیت راهی انتخابی المپیک شویم‌‌. فدراسیون والیبال و کمیته نیز تمهیداتی در نظر گرفته‌اند تا با آسایش بیشتری به بازی‌های آسیایی برویم.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485998

مهمترین اخبار ایران و جهان: