نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 13:06

استقرار نیروهای اورژانس همدان در مرز خسروی و مهران

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از استقرار نیروهای اورژانس در مرز خسروی و مهران برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد.

محمدرضا شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان گزارشی از اقدامات اورژانس ۱۱۵ استان در پایانه‌های مرز خسروی و مهران داد و اظهار کرد: از پنجم شهریورماه در مرز خسروی ۲۵ نیروی درمانی مستقر شده‌اند و تاکنون به بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی خدمات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه از هفتم شهریورماه نیز تیم درمانی هفت نفره در نقطه صفر مرزی مهران مستقر شده‌اند گفت: این تیم نیز تاکنون به بیش از  ۹۰۰  نفر از زائران اربعین حسینی خدمات ارائه کرده‌اند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه اعزام نیروها به بیمارستان امام حسین(ع) در مرز مهران طی هفتم شهریورماه عنوان کرد: توسط پزشک‌ متخصص چهار عمل جراحی انجام شده و ادامه درمان پنج بیمار که در کشور عراق جراحی شده بودند و بعد از عمل به ایران منتقل شدند.

وی با اشاره به ویزیت جراحی ۴۰ بیمار مراجعه‌کننده در بیمارستان امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: پزشک متخصص طب اورژانس بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ بیمار و پزشک عمومی یک‌هزار و ۵۰۰ بیمار را ویزیت کرده‌اند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1486498

مهمترین اخبار ایران و جهان: