نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 18:02

برگزاری ۲۰همایش منطقه‌ای در فارس برای آموزش عوامل اجرایی انتخابات

شیراز - مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: ۲۰ همایش آموزشی منطقه‌ای تا قبل از شروع انتخابات در استان فارس برای آموزش عوامل اجرایی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضایی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مقرر شده تا برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در استان فارس و آشنایی عوامل اجرایی انتخابات ۲۰ همایش آموزشی منطقه‌ای در شهرستان‌های مختلف استان فارس برگزار شود.

رضایی با اشاره به برگزاری یک همایش یک‌روزه با حضور ۱۹۰ نفر از مسئولان و عوامل اصلی اجرایی انتخابات فارس در شیراز، گفت: در این همایش که در سالن اجتماعات حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) برگزار شد، موضوعات مختلف تخصصی مربوط به فرایند انتخابات در مراحل مختلف، بررسی قانون اصلاحی جدید انتخابات، راهکارهای تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب توسط سخنرانان و اساتید دوره موردبحث و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: آموزش فرمانداران، بخشداران، کارشناسان انتخابات فرمانداری‌ها، مربیان آموزشی انتخابات استانی، اساتید اداره کل انتخابات وزارت کشور و ستاد انتخابات استان ازجمله برنامه‌هایی است که در این همایش‌ها اجرایی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477554

مهمترین اخبار ایران و جهان: