نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 19:06

ثبت بیش از ۶.۵ میلیون تردد در محورهای خوزستان طی هفته گذشته

اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در هفته گذشته، ۶ میلیون و ۵۶۸ هزار تردد در محورهای استان ثبت شده است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از چهارم تا دهم شهریور ماه سال‌جاری، ۶ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۷۰۵ تردد در محورهای خوزستان ثبت شده که نسبت به هفته گذشته افزایش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شده به اربعین حسینی محور آبادان به خرمشهر با ثبت ۲۱۷ هزار و ۶۳۷ تردد بیشترین تردد را داشته و پس از آن محورهای ماهشهر به بندر امام با ثبت ۱۶۸ هزار و ۱۷۷ تردد و شوش به اهواز با ثبت ۱۵۶ هزار و ۵۷۵ تردد بیشترین میزان تردد جاده‌ای را داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره ثبت ۸۸۶ هزار و ۵۵۸ تردد ماشین سنگین، ادامه داد: میزان تردد سنگین نسبت به هفته گذشته افزایش چهار درصدی داشته و کمربندی غرب به شرق اهواز با ثبت ۳۶ هزار و ۴۶ تردد سنگین بیشترین تردد سنگین را داشته است و پس از آن محورهای اندیمشک - خرم آباد و شوش - اهواز به ترتیب با ۳۴ هزار و ۳۶۲ و ۳۳ هزار و ۸۰ تردد قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه سرعت متوسط ثبت شده در خوزستان ۷۴ کیلومتر بر ساعت بود، اضافه کرد: بیشترین سرعت متوسط ثبت شده در هفته گذشته مربوط به محور خرم آباد به اندیمشک با ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت بود.

جولانژاد گفت: بیشترین تردد در محورهای استان در ساعت ۱۸ - ۱۹ صورت گرفته و علاوه بر آن پلاک‌های استان لرستان، تهران و بوشهر به ترتیب بیشترین پلاک‌های ثبت شده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483598

مهمترین اخبار ایران و جهان: