نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 18:43

پیشرفت ۱۷۰ درصدی دستگاه‌ها در حوزه مناسب سازی

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: پیشرفت اقدامات دستگاه‌ها در حوزه مناسب سازی فضا رشد ۱۷۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان تهران به ریاست سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور برزگر مدیر بهزیستی شهرستان و دبیر ستاد، جهانی مدیر کل امور مناطق معاونت ترافیک شهرداری تهران، حسینی مدیر مناسب سازی شهرداری تهران و سایر اعضای ستاد روز چهارشنبه ۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری تهران برگزار شد.

بشیری در خصوص برنامه ریزی ها و سیاست‌های یک سال آینده در حوزه مناسب سازی فضا در شهر تهران مطالبی را عنوان کرد و افزود: پیشرفت اقدامات دستگاه‌ها در حوزه مناسب سازی فضا رشد ۱۷۰ درصدی داشته است.

وی گفت: در حوزه معابر از جمله ایستگاه‌های اتوبوس، مترو و پایانه‌ها اقدامات مناسبی در جهت مناسب سازی و دسترسی معلولان و جانبازان صورت گرفته است.

بشیری در ادامه بر رعایت اصول و ضوابط شهرسازی در حوزه مناسب سازی تاکید کرد و گفت: در زمینه صدور پروانه‌های ساختمانی رعایت ضوابط مربوطه می‌بایست رعایت گردد، لذا در صورت عدم رعایت قانون، دستگاه‌ها از صدور پروانه ممانعت به عمل آورند.

سپس جهانی مدیر کل امور مناطق معاونت ترافیک شهرداری تهران و حسینی مدیر مناسب سازی شهرداری تهران گزارشی از عملکرد مجموعه خود در حوزه مناسب سازی معابر را ارائه کردند.

برزگر مدیر بهزیستی شهرستان و دبیر ستاد نیز گزارشی از اقدامات یک ساله گذشته ستاد و عملکرد صورت گرفته را بیان و دستور کار جلسه را تشریح کرد.

در این جلسه مقرر شد تا در جلسات بعدی به صورت موردی مکان‌هایی که مناسب سازی نشده توسط اداره بهزیستی مطرح تا با زمان بندی مناسب موانع رفع و از اقدامات دستگاه‌هایی که در زمینه مناسب سازی اقدامات مناسبی انجام داده‌اند تقدیر و تشکر به عمل آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466654

مهمترین اخبار ایران و جهان: