نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 15:50

زنجانی‌ها برای 330 کیلومتر کنده‌کاری آماده باشند!

شهرداری زنجان پروژه فیبرنوری را یک اقدام توسعه‌ای پایدار دانست و گفت: کنده‌کاری ۳۳۰ کیلومتری برای اجرای این پروژه کل شهر و مردم را به ویژه اینکه در آستانه ورود به فصل سرد سال قرار داریم تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، از برنامه‌ریزی برای حل مشکلات حمل و نقل عمومی خبر داد و اظهار کرد: در این راستا سیستم فرسوده تحویل گرفته شده از مدیریت قبلی با خرید‌های انجام شده در آغاز دوره مدیریت جدید در حال نوسازی است.

شهردار زنجان از خرید ۳۶ دستگاه مینی‌بوس، ۴۳ دستگاه اتوبوس و ۲۵ دستگاه ون برای استفاده در ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: مینی‌بوس‌های خریداری شده از هفته آینده وارد چرخه می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲۳ دستگاه از ۲۵ دستگاه ون خریداری شده تحویل گرفته شده است، تصریح کرد: این ون‌ها برای رفع مشکلات مسافران خطی در ایستگاه‌های مختلف ابتدا به صورت آزمایشی و در صورت حل مشکلات به صورت ثابت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فیروزفر از به کارگیری 16 دستگاه از مجموع  ۴۳ دستگاه اتوبوس خریداری شده در سطح شهر خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده امیدوارم، در ۱۵ روز اول مهرماه بتوان نسبت به ساماندهی حمل و نقل عمومی اقدام کرد.

شهرداری زنجان پروژه فیبرنوری را یک اقدام توسعه‌ای پایدار دانست و افزود: کنده‌کاری ۳۳۰ کیلومتری برای اجرای این پروژه کل شهر و مردم را به ویژه اینکه در آستانه ورود به فصل سرد سال قرار داریم تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی به تملک‌های انجام شده در شهر برای بازگشایی معابر اشاره و تصریح کرد: در این راستا تیمی متشکل از شهرسازی و املاک تشکیل شده و اقدامات خوبی هم انجام شده، منتهی تکمیل کار نیازمند همکاری مردم است که در برخی معابر از جمله خیابان حاج شامی انجام نمی‌شود.

فیروزفر در تشریح وضعیت پروژه شهیدان کریمی گفت: این پروژه به صورت طرح و اجرا به پیمانکار واگذار شده و به دلیل مشکلات به وجود آمده در جانمایی کارگاه تاخیر داشته، و در واقع پروژه می‌توانست پرسرعت‌‌تر اجرا شود و در این راستا جلساتی با پیمانکار برگزار شده و امروز هم جلسه‌ای برگزار خواهد شد.

شهردار زنجان از عدم اجرای قرارداد با میراث فرهنگی در مورد مغازه‌های واقع در سبزه‌میدان خبر داد و گفت: مزایده واگذاری این مغازه‌ها بارگذاری شده است و علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کنند، منتهی طرح ایران کوچک هنوز کنار گذاشته نشده است.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1496698

مهمترین اخبار ایران و جهان: