نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 20:03

کشف ۱۵۰ میلیارد کالای قاچاق در تربت حیدریه طی یک سال گذشته

فرمانده انتظامی منطقه تربت حیدریه از کشف ۱۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در تربت حیدریه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، سرهنگ علی اکبر کیانی، فرمانده انتظامی منطقه تربت حیدریه در سومین روز از هفته نیروی انتظامی در جمع کارکنان نیروی نظامی وانتظامی اظهار کرد: شهرستان ولایت مدار تربت حیدریه در جریان اغتشاشات سال گذشته یکی از آرامترین شهرهای این استان بود و این با بصیرت و اگاهی مردم و مسئولان انتظامی و امنیتی نیز محقق شد.

وی گفت : طی یکسال اخیر با کشف ۱۵۰ میلیارد تومان قاچاق کالا، این یگان انتظامی رتبه نخست در سطح استان را کسب کرد و عرصه خدمتگزاری این یگان انتظامی شامل مبارزه با مواد مخدر، تامین امنیت و حفظ نظم اجتماعی، مبارزه با اشرار، حوزه راهور و موارد یاد شده تنها گوشه‌ کوچکی از فعالیت‌های شبانه روزی پلیس می‌باشد. 

فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت : مهمترین سرمایه پلیس اعتماد مردم و مهمترین نیاز پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه همکاری و مشارکت مردم است.
فرماندار تربت حیدریه گفت : کوتاهی لایه‌های مختلف جامعه در جهاد تبیین وظیفه نیروی انتظامی را بیشتر کرد/ نقش خناسان تبلیغاتی در اغتشاشات اخیر پر رنگ بود 

 در ادامه مراسم علی اکبر کی پور ، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: کوتاهی لایه‌های مختلف جامعه در جهاد تبیین باعث شد در اغتشاشات اخیر وظیفه نیروی انتظامی بیشتر شود، لذا در عرصه هر مبارزه‌ای اگر برنامه ریزی به موقع و سریع نداشته‌باشیم آسیب خواهیم دید. 

وی افزود: خناسان تبلیغاتی داخلی و خارجی در ایجاد اغتشاش پر رنگ بود و سال گذشته‌این به وضوح اشکار بود که قشرهای مختلف را به میدان اوردند. 

 کی پور تصریح کرد: سال گذشته بیش‌ترین جنگ رسانه‌ای در طول تاریخ را تجربه کردیم و لذا کشوری که بستر سازی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی می‌کند یقینا هجمه‌ها و اثرات آن بیشتر است، در عین حال و در عرصه جنگ ترکیبی و مبارزه فرهنگی اگر جهاد تبیین به خوبی انجام شود وظیفه نهاد امنیتی و انتظامی نیز کمتر می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530954

مهمترین اخبار ایران و جهان: