نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 10:18

کشف ۵۰ هزار کیلو انواع قهوه قاچاق از سوله ای در شهرک صنعتی قرچک

قرچک- فرمانده انتظامی قرچک از کشف ۵۰ هزار کیلو گرم انواع پودر شیر، قهوه و کاکائو قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از سوله ای در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یداله طهماسیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از کشف انواع پودر شیر، قهوه و کاکائو قاچاق در قرچک خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر وجود یک سوله بزرگ مملو از انواع پودر شیر، قهوه و کاکائو قاچاق در شهرک صنعتی قرچک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی انتظامی شهرستان، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند محل این سوله را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام و به بازرسی از آنجا پرداختند. این مقام انتظامی شهرستان اعلام داشت: در بازرسی از این سوله ،۵۰ هزار کیلوگرم انواع پودر شیر، قهوه و کاکائو قاچاق کشف شد، که برابر نظریه کارشناسان ارزش این محموله ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد. فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: با عنایت به اینکه محل سوله پلمب شد، در این راستا یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487610

مهمترین اخبار ایران و جهان: