نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 09:24

اغتشاشگران سال گذشته، سرگردان و بی‌آبرو شدند

استاندار کردستان گفت: سال گذشته در ایام اغتشاشات، اجتماعی از ضد انقلاب در دنیا شکل گرفت و منتظر بودند جمهوری اسلامی از بین برود، اما اکنون یکسال گذشته و همین افراد در دنیا سرگردان و بی آبرو شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در یادواره شهدای کارمند منابع طبیعی و  آغاز طرح کاشت ۳ میلیون اصله نهال در کردستان اظهار داشت: در انقلاب اسلامی معجزات زیادی از  تحقق وعده‌های الهی دیدیم اما چون در جریان زندگی روزمره ما بوده احساس شده قطعا آیندگان بیشتر توجه خواهند کرد.

وی افزود: در انقلاب اسلامی وعده‌های مبتنی بر معارف دینی محقق شده و این حجت‌ها بار وظایف را سنگین کرده است. 

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: سال گذشته در ایام اغتشاشات، اجتماعی از ضدانقلاب در دنیا شکل گرفت و منتظر بودند جمهوری اسلامی از بین برود، اما اکنون یکسال گذشته و فقط افراد در دنیا سرگردان و بی‌آبرو شده‌اند. 

استاندار کردستان ادامه داد: همانطور که سردار سلیمانی بیان کرده، «کسی که تیری به نظام شلیک کند سرگردان می‌شود»، اکنون همین اتفاق افتاده و معاندین با خفت و خواری بیرون رانده شده‌اند.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه منکر مشکلات و وجود مسوولان ناکارآمد نیستیم، گفت: باید میان حقیقت انقلاب اسلامی و عملکرد نادرست مسئول تفکیک قائل شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در بستر خون شهدا تحقق یافته و تا انقلاب امام عصر(عج) پابرجا خواهد ماند و باید دعا کرد که از این مسیر منحرف نشویم.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518398

مهمترین اخبار ایران و جهان: