نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 12:55

پیشرفت 85 درصدی مخزن 10 هزار مترمکعبی امیداکباتان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت 85 درصدی مخزن 10 هزار مترمکعبی امید اکباتان خبر داد.

فرهاد بختیاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه پروژه مخزن آب امیداکباتان یکی از پروژه‌های در دست اقدام در راستای انجام پروژه‌های جهاد آبرسانی است اظهار کرد: ساخت مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی امید اکباتان به پیمانکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال انجام است.

وی اعتبار این طرح را ۲۸۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات جهاد آبرسانی عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح، آب ذخیره مورد نیاز مجتمع آبرسانی روستای سنگستان و بخشی از شهر همدان تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان عنوان کرد: آبرسانی به روستاهای محروم با مصوبه ابلاغی از سوی وزارت نیرو در حال حاضر با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) در استان در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این همکاری در قرارداد اول به ۱۶۰ روستا با جمعیت بیش از ۲۰ خانوار آبرسانی می‌شود که در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

بختیاری‌فر با بیان اینکه تاکنون حدود ۶۰ درصد از این پروژه‌ها اجرایی شده است گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار میزان باقی مانده پروژه نیز به سرانجام برسد.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1494554

مهمترین اخبار ایران و جهان: