نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 14:31

ارتباط صمیمانه با مردم در کنار وظایف ذاتی مدیران الزامی است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: برقراری ارتباط صمیمانه با مردم در کنار وظایف ذاتی دستگاه‌ها الزامی است تا اثرگذاری آن را در اجتماع مشاهده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر یک شنبه در جشنواره شهید رجایی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مردم داری و مردم مداری خصلت بارز شهیدان رجایی و باهنر بود و امروز مدیران باید بتوانند با تبعیت از این خصلت ارتباط خود را با مردم حفظ کنند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ارتباط نزدیک با مردم باید موجب شود تا با تغییر مدیران مردم افسوس اقدامات او را بخورند.

وی افزود: برقراری ارتباط صمیمانه با مردم در کنار وظایف ذاتی دستگاه‌ها الزامی است تا اثرگذاری آن را در اجتماع مشاهده کنیم؛ بنابراین صرف انجام کار بدون مهندسی ارزش ندارد.

حسین نژاد با اشاره به اینکه بر اساس شاخص‌ها تعدادی دستگاه اجرایی در جشنواره شهید رجایی برتر شدند، گفت: توصیه ما این است با خلاقیت، سریع و درست پاسخ ارباب رجوع را بدهیم.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: هر سال با ابتکارات جدید تری پاسخ ارباب رجوع را در نهایت احترام بدهیم زیرا این موضوع باعث رشد و توسعه استان می‌شود.

دادگستری، سپاه جواد الائمه، فرماندهی نیروی انتظامی، اداره کل اطلاعات به عنوان دستگاه‌های برتر در راستای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای استان و اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، اداره کل زندان‌ها، اداره کل نوسازی مدارس استان به عنوان دستگاه‌های برتر در گروه‌های شش‌گانه معرفی شدند.

همچنین اداره کل انتقال خون، اداره کل بیمه سلامت، شرکت گاز استان، اداره کل راهداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل بهزیستی استان، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل امور مالیاتی و اداره کل ثبت اسناد و املاک به عنوان دستگاه‌های شایسته برتر اعلام و معرفی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492898

مهمترین اخبار ایران و جهان: