نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 13:15

۵۰۰ بازرس نظارت بر واحدهای صنفی اطراف حرم رضوی را برعهده دارند

مشهد ـ معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد گفت: دست کم ۵۰۰ بازرس و ناظر از ۱۴ مجموعه نظارتی در دهه پایانی ماه صفر نظارت بر واحدهای صنفی اطراف حرم مطهر رضوی را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رمضانی اظهار کرد: این ناظران از مجموعه‌های نظارتی دستگاه‌هایی مانند سازمان صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اصناف مشهد، اداره غذا و دارو، استاندارد، دامپزشکی و بهداشت محیط گرد هم آمده و در چهار قرارگاه نظارتی حلقه اطراف حرم حضور دارند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد ادامه داد: این حلقه یا رینگ میدان توحید تا پایانه امام رضا (ع)، چهارراه برق و میدان عدالت را شامل شده و واحدهای صنفی گرداگرد حرم مطهر رضوی را در بر می‌گیرد.

وی گفت: مسؤولیت ۲ قرارگاه نظارتی واقع در هتل امیر ابتدای خیابان بهجت و ساختمان فرهنگی شهرداری بین طبرسی ۱۸ و ۲۰ با اصناف بوده و جهاد کشاورزی نیز مسؤولیت اصلی در سومین قرارگاه واقع در هتل حیات شرق ابتدای خیابان شارستان را عهده‌دار است.

رمضانی افزود: سازمان صمت مسئولیت چهارمین قرارگاه نظارتی واقع در چهارراه دانش شرقی، نبش شهید حنایی یک را عهده دار خواهد بود و علاوه بر این چهار قرارگاه، پایگاه بسیج شهید امانی واقع در هتل روتانا نیز با چهار قرارگاه یاد شده همکاری می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد اضافه کرد: علاوه بر پنج محل یاد شده، چهار مکان در میانه بازار و اطراف حرم رضوی طی پنج روز دهه آخر صفر به صورت شبانه روزی پذیرای شکایات احتمالی زائران و مجاوران در خصوص خدمات واحدهای صنفی پیرامون حرم رضوی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492798

مهمترین اخبار ایران و جهان: