نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 17:47

کشیک نانوایی‌ و داروخانه‌ها در استان سمنان الزامی شد

سمنان- استاندار سمنان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام پیک حضور زائران رضوی در استان در تمام شهرهای استان کشیک نانوایی‌ها و داروخانه‌ها الزامی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در نشست ستاد تسهیل سفر سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: یکی از مصوبات نشست امروز آماده باش تمام ارگان‌های خدمت رسان در مدت ایام سالروز شهادت رسول الله (ع) و امام رضا (ع) خواهد بود که این امر ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی کنند که در این ایام منزل هر فرد ساکن استان می‌تواند یک زائرسرای رضوی باشد، افزود: تمام مایحتاج مورد نیاز زائران در این ایام در سراسر استان تأمین می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه استقرار نانوایی‌ها و داروخانه‌های کشیک از دیگر مصوبات ستاد خواهد بود، گفت: طبق مصوبه ستاد، در هر شهر حداقل دو نانوایی و یک داروخانه شبانه روزی باید به صورت کشیک زائران رضوی معرفی شود.

هاشمی بیان کرد: مقوله تأمین سوخت و کارت سوخت به مقدار کافی برای خدمت رسانی به زائران رضوی از دیگر مصوبات ستاد تسهیل سفر در استان سمنان است.

وی با بیان اینکه مجتمع‌های بین راهی باید در این ایام مورد نظارت قرار گیرند تا کاستی صورت نگیرد، ابراز کرد: خادمیاران رضوی نیز برای کمک به زائران حضور پررنگ داشته باشند و در صورت نیاز به امکانات حتماً مراتب را اطلاع رسانی کنند تا همکاری لازم با آنها صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493310

مهمترین اخبار ایران و جهان: