نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 17:07

افتتاح واحد بازیافت پلاستیک در کاشمر

همزمان با هفته دولت یک واحد بازیافت پلاستیک در کاشمر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، در ششمین روز هفته دولت و آخرین روز هفته تعاون، شرکت تعاونی بازیافت سبز ترشیز که در زمینه بازیافت پلاستیک فعالیت می کند، افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشمر در این مراسم با تبریک هفته دولت و تعاون اظهار داشت: شرکت تعاونی بازیافت سبز ترشیز با ۷ عضو و سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد ریالی راه اندازی شده است.

اباذر میری با بیان اینکه ظرفیت تولید این مجموعه روزانه ۱.۵ تن پلاستیک است، بیان کرد: با راه اندازی این مجموعه برای ۱۵ نفر به طور مستقیم و ۴ نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی با اذعان به اینکه مدیران این شرکت در حال حاضر پیگیر توسعه این مجموعه هستند، خاطر نشان کرد: با اجرای طرح توسعه جدید این واحد تولیدی، این مجموعه قادر به تبدیل پلاستیک بازیافتی به نایلون، لوله برق و سبد میوه خواهد بود.

در ادامه معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار کاشمر نیز با تبریک هفته دولت و تقدیر از تلاش سرمایه گذاران و کارآفرینان برای ایجاد شغل پایدار در شهرستان گفت: حوزه تعاون به دلیل جایگاه و ماموریتی که دارد در واقع زمینه ساز اشتغال و کارآفرینی است.

هادی ذوالفقاری با تاکید بر اینکه هدف از ایجاد شرکت های تعاونی ایجاد اشتغال وتوسعه عدالت اجتماعی است، اظهار داشت: قطعا یکی ازبخش های مهم اقتصادی که می تواند باعث ارتقا و پویایی آن شود، بخش تعاون است.

 معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار کاشمر با بیان اینکه با برنامه ریزی درست و دقیق در حوزه تعاون شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی خواهیم بود، یادآور شد: تعاونی ها در حوزه گسترش عدالت در سطح جامعه یک بازو برای دولت است بنابر این باید تلاش کنیم که زمینه را برای مشارکت در راه اندازی تعاونی ها در بخش های مختلف فراهم کرد.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1475698

مهمترین اخبار ایران و جهان: