نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 09:41

اتصال فیبر نوری در قروه درگزین تسریع شود

همدان-رئیس شورای اسلامی شهر قروه درگزین گفت: تسریع دراتصال فیبر نوری در شهرستان قروه باتوجه به ضرورت ها ونیاز مدیریتی باید زودتر انجام شود.

اصغر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دستگاه ترنچر یا همان خندق کن یکی از ماشین آلات عمرانی است که دارای انواع زنجیری، گردونه‌ای و نوع ذوزنقه‌ای است، اظهار کرد: این ماشین به طور مداوم عمل حفاری را انجام می‌دهد و زمانی که برای حفاری یک کانال صرف می‌نماید بسیار کمتر از بیل مکانیکی است و برای حفر زمین به منظور زهکشی یا کارگذاری خطوط لوله در معابر و بزرگراه‌ها استفاده می‌شود.

وی افزود: فیبر نوری شهر قروه درگزین به اداره مخابرات شهر متصل است و به جهت اتصال کلیه خطوط تلفن متصل به دستگاه مرکزی به فیبر نوری نیاز می‌باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قروه درگزین بابیان اینکه شهرداری و مخابرات قروه با همکاری یکدیگر در حال حاضر با اولویت اتصال دوربین‌های نظارتی سطح شهر در اولین فرصت اقدام لازم را به عمل آورده‌اند، گفت: با توجه به صحبت‌های شورای شهر شهردار با رئیس اداره مخابرات شهرستان مقررشده است در اولین فرصت شهرداری نسبت به حفاری اقدام نماید و مخابرات هم نسبت به لوله گذاری و اتصال فیبر نوری اقدامات لازم را انجام دهد.

مرادی خاطرنشان کرد: با توجه به مکاتبه شهردار این شهرستان با استانداری و فرمانداری تصمیم بر این شده است که شرکتی از طرف استانداری نسبت به حفاری و اتصال فیبر نوری با هماهنگی مخابرات اقدام نماید و با توجه به ضرورت‌ها و نیازهای مدیریتی شهرستان برای این عملیات این امر هرچه زودتر انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492354

مهمترین اخبار ایران و جهان: