نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 10:07

نوآوری و خلاقیت در برنامه‌های هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تنوع، خلاقیت و نوآوری در تدوین و اجرای ویژه برنامه های دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در جلسه برنامه ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان اظهار کرد: برای سخنرانی ویژه برنامه های دفاع مقدس از ظرفیت اساتید دانشگاهی و افراد صاحب نظر بهره گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: سخنرانی‌ها باید کوتاه باشد تا مخاطب را خسته نکند و تاثیر مثبت و خروجی لازم را داشته باشد گاهی طولانی شدن سخنرانی‌ها اثر معکوس می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: روایتگری دفاع مقدس توسط پیشکسوتان تاثیرگذاری بهتری دارد، روایتگری و بازگویی خاطرات موجب می‌شود که ناگفته‌های دفاع مقدس بیان و انتقال داده می‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه نشست‌ها باید گفت‌وگو محور باشد، گفت: نشست‌ها را باید از صرف سخنرانی یک طرفه خارج و به مخاطبین وقت صحبت کردن و بیان ایده و نظرات داده شود.

وی عنوان کرد: جای گفت‌وگوهای فیلم و کلیپ محور در جلسات ما خالی است می‌توان با 2 دقیقه کلیپ تاثیری هزاران برابر سخنرانی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: تنوع، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های دفاع مقدس باید ملاک کمیته های برنامه ریزی این ایام قرار گیرد و استفاده از زبان هنر به عنوان یک شاخص و اولویت مهم مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1492554

مهمترین اخبار ایران و جهان: