نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 14:56

2برابر شدن اعتبارات روکش آسفالت در محورهای زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه اعتبارات روکش دوبرابر شده است، گفت: مجوز روکش آسفالت در راه‌های فرعی روستایی هم اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، با تاکید بر متفاوت بودن روکش آسفالت نسبت به سال‌های گذشته اظهار کرد: در این رابطه مجوز روکش آسفالت 10 کیلومتر در هر شهرستان داده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه اعتبارات روکش دوبرابر شده است، افزود: مجوز روکش آسفالت در راه‌های فرعی روستایی هم اخذ شد و در همه شهرستان‌ها پیمانکاران برای انجام پروژه‌ها به خط شده‌اند.

وی از رشد تولید و اجرای آسفالت تا دو برابر خبر داد و تصریح کرد: انجام این اقدامات با رضایتمندی مردمی همراه شده که از هر امری مهم و انرژی‌بخش است.

قزوینیان به روکش آسفالت در 20 کیلومتر از محور زنجان به میانه اشاره کرد و گفت: این اقدام در همه شهرستان‌ها و محورهایی که نارضایتی وجود داشت در حال انجام است ضمن اینکه تا پایان مهرماه زمان برای انجام کارهای عمرانی وجود دارد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435710

مهمترین اخبار ایران و جهان: