نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 21:45

تداوم بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری

بازداشت فلسطینیان ساکن کرانه باختری از سوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، بازداشت فلسطینیان ساکن کرانه باختری از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

نیروهای ویژه لباس‌شخصی رژیم صهیونیستی عصر امروز چهارشنبه، یکی از جوانان فلسطینی را در شهر بیت‌لحم واقع در کرانه باختری ربودند.

منابع محلی اعلام کردند که این نیروها با نفوذ به منطقه سینما واقع در شهر بیت‌لحم، تامر یاسین حماد، جوان فلسطینی را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند.

در منطقه قدیمی قدس اشغالی نیز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، مصطفی ابوصبیح، شهروند فلسطینی را بازداشت کردند. همچنین در محله سلوان واقع در جنوب مسجدالاقصی نیز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از تخریب خانه خالد الزیر، شهروند فلسطینی، وی را بازداشت کردند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست با حمله به روستای «خله المیت» واقع در شرق یطا در جنوب الخلیل، جرثقیل متعلق به شورای این روستا را مصادره کردند و مانع از تعمیر شبکه برق این منطقه شدند.

علاوه بر این، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ۲۰ اصله درخت زیتون را در اراضی کشاورزی منطقه کفر الدیک واقع در غرب سلفیت از ریشه کندند. این اقدام صهیونیست‌ها جهت ساخت مسیری برای شهرک‌نشینان صهیونیست به طول ۴۰۰ متر و عرض ۸ متر در منطقه بدیریه به انجام رسیده است.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند که قایق‌های نظامی رژیم صهیونیستی دو قایق ماهیگیری فلسطینیان را در آب‌های شمال نوار غزه محاصره نموده و به سوی آنان تیراندازی کرده‌اند. این درحالی است که حمله به ماهیگیران فلسطینی از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی در دریای غزه و آزار و اذیت آنان، به اقدامی همیشگی تبدیل شده شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434654

مهمترین اخبار ایران و جهان: