نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 15:00

آغاز عملیات بازسازی استخر شنای اردستان

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: عملیات بازسازی استخر شنا شهر اردستان با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، عباس روحانی سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز بهسازی استخر شنا این شهرستان، اظهار داشت: عملیات بازسازی و تعمیرات استخر شنای شهر اردستان پس از عقد قرارداد با پیمانکار، از امروز آغاز شده و حدود یک میلیارد و نیم اعتبار برای استخر در قرارداد در نظرگرفته شده اما احتمال دارد این اعتبار کافی نباشد که در این خصوص مسؤولان شهرستان برای جذب مجدد اعتبار قول مساعد داده‌اند.

وی افزود: براساس بازدید مسؤولان استانی در سال ۹۷ استخر اردستان تعطیل شد و در سال ۹۸ اعتبار مناسبی جذب شد اما به دلیل شرایط کرونایی و کمبود درآمد وزارت ورزش و دولت، از این سال به بعد اعتبارات خوبی جذب نشد که همین موضوع باعث طولانی شدن روند تعمیرات شده است.

 

روحانی تاکید کرد: با پیگیری‌های مسؤولان شهرستان اردستان و جذب اعتبارات، عملیات بازسازی آغاز شده اما نمی‌توان زمان دقیقی را برای بازگشایی مجدد استخر اعلام کرد ولی به شرطی که روند تخصیص اعتبارات استخر اردستان ادامه دار باشد و قطع نشود، امید می‌رود در چهار ماه آینده بازگشایی شود.

 

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان با بیان اینکه اتفاقات خوبی را در حوزه ورزش شهرستان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: سالن ورزشی انقلاب مهاباد از جمله اماکن ورزشی در شهرستان بود که پس از گذشت چندین سال عملیات مرمت و بازسازی آن با پیگیری‌های مسؤولان اداره کل و شهرستان، طبق دستورالعمل فنی و مهندسی جدید آغاز شده و برآورد اعتبار حدود ۶۰۰ میلیون تومان است.

وی یادآور شد: زورخانه الغدیر شهر اردستان که حدود ۱۲ سال از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد، در نهایت با پیگیری‌های انجام شده هفته آینده ادامه مراحل ساخت آن آغاز می‌شود و در چند ماه آینده آماده بازگشایی خواهد بود.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428998

مهمترین اخبار ایران و جهان: