نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 13:32

دولت نگاه حمایتی به آموزش و پرورش را اولویت می‌داند

اردبیل- معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور حمایت همه جانبه از نظام تعلیم و تربیت را وظیفه و رسالت اصلی می‌داند.

کاظم دبیر در حاشیه برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: استان اردبیل جزو ۶ استان برتر کشور در حوزه گردشگری است که با داشتن تنوع آثار تاریخی، آب‌های درمانی و دیگر جاذبه‌ها شهرتی عام و خاص پیدا کرده است.

وی با ابراز خرسندی از حضور دانش آموزان، مربیان و سرپرستان تیم‌های ورزشی در اردبیل به عنوان استان برند گردشگری خاطرنشان کرد: امیدواریم در مدت حضور دانش آموزان دختر و پسر ابتدایی در این استان خاطرات خوشی برای آنها رقم بخورد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار اردبیل افزود: از آنجایی که گفته اند عقل سالم در بدن سالم است ورزش باید برای نسل‌های مختلف یک ضرورت و نیاز جدی محسوب شده و ما بتوانیم فضای بانشاطی را برای دانش آموزان در ورزش گروهی و جمعی فراهم کنیم.

دبیر نگاه دولت و رئیس جمهور را به مجموعه آموزش و پرورش به ویژه معلمان و دانش آموزان نگاه حمایتی همه جانبه عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش باید در تراز نظام حرکت تحولی را مورد توجه قرار دهد.

وی ادامه داد: در سند تحول بنیادین نیز به امر ورزش، تندرستی و زیست سالم تاکید شده و قطعاً یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش می‌تواند بها دادن به ورزش دانش آموزی در ابعاد و بخش‌های مختلف باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1430354

مهمترین اخبار ایران و جهان: