نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 09:29

آسفالت تونل دوم راه کربلا تا اربعین سال جاری

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تا اربعین سال جاری تونل دوم راه کربلا و راه های طرفین آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تا اربعین سال جاری تونل دوم راه کربلا و راه‌های طرفین آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت. 

وی افزود: عملیات لاینینگ این تونل به اتمام رسیده و هم اکنون پیمانکاران مشغول عملیات روسازی داخل تونل هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام یادآورشد: تلاش ما این است تا اربعین امسال بیشتر این پروژه ها تکمیل شده، مورد بهره برداری قرار گیرد و این مهم در صورت تأمین و تخصیص به موقع اعتبار قابل تحقق است. 

دوستی ادامه داد: پروژه های راهسازی قطعه رانشی و تقاطع های آن در محدوده تقاطع روستای ماربره، تقاطع غیر همسطح صالح آباد، احداث واریانت کنجانچم و پروژه شش خطه کردن مهران- پایانه مسافری از عمده پروژه های راهسازی محور ایلام- مهران نیز در حال اجرا هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، راه‌های طرفین آن در مجموع به طول سه و نیم کیلومتر است که این پروژه ها دراربعین سال گذشته به صورت موقت برای تسهیل تردد زائران زیر بار ترافیک قرار گرفتند و این مهم باعث شد گره ترافیک سال های گذشته در اربعین پارسال تکرار نشود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428198

مهمترین اخبار ایران و جهان: