نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 19:13

پروژه‌های شاخص هرمزگان برای هفته دولت احصا شود

بندرعباس - استاندار هرمزگان با تاکید بر برنامه‌ریزی برای هفته دولت گفت: تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت در دستور کار مدیران استانی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت با تاکید بر لزوم تشکیل مستمر جلسات کمیته‌ها، اظهار کرد: دولت در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در سطح استان داشته که باید این اقدامات و دستاوردها برای مردم تبیین و تشریح شود.

وی افزود: فرمانداران موظف هستند تمامی اقدامات و دستاوردهای دولت در مدت یاد شده را با استفاده از روش‌های مختلف به مردم اطلاع رسانی کنند.

استاندار هرمزگان گفت: آن دسته از پروژه‌هایی که قرار است در هفته دولت کلنگ‌زنی و یا افتتاح شود باید ابتدا از سوی فرمانداران احصا و پالایش شوند و سپس به دبیرخانه ستاد در استان ارسال شوند تا در این ستاد برنامه ریزی در خصوص آن برنامه‌ها صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: معاونان هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استانداری نیز باید لیست پروژه‌های شاخص استان را احصا کرده و سهم شهرستان‌ها و دستگاه‌ها مختلف را مشخص کنند تا مدیران نسبت به برنامه ریزی برای کلنگ زنی یا افتتاح طرح‌ها اقدام کنند.

دوستی بیان کرد: باید استفاده از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌های استان برای اطلاع رسانی گسترده و همه جانبه از مجموع اقدامات انجام شده در دستور کار همه مدیران و فرمانداران باشد و کمیته اطلاع رسانی ستاد نیز در انتشار و تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بهبود کیفیت زیست شهری یکی از اساسی ترین اولویت‌های دولت است، گفت: خوشبختانه هرمزگان در چندین حوزه از جمله رشد اقتصادی کشور، تولید مسکن و تولید شغل رتبه‌های برتر کشور را به خود اختصاص داده که نیاز است به لحاظ حجم کار، اتفاقات خوب و رتبه‌های کسب شده اطلاع رسانی مناسبی با آمارهای شفاف به مردم صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431054

مهمترین اخبار ایران و جهان: