نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 13:25

رضا هلالی به‌خاطر شعر «لاک سیاه» عذرخواهی کرد+فیلم

رضا هلالی گفت: اینکه امام رحمت را به چادر سیاه زنان قسم بدهیم و قلبمان از چادر زنانمان سیاه‌تر باشد، راه نجات نیست. اگر در بیان و زمان این حرف اشتباهی کرده‌ام، عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، این روزها در فضای مجازی فیلمی از یک بیت شعر خوانده شده در مراسم عزاداری در فضای مجازی دست به دست می‌شود. این فیلم شعرخوانی حسن سهرابی در حضور رضا هلالی است که می‌خواند: «آقا مرا به لاک سیاه همان زنی که پشت دسته‌های عزا می‌رود، ببخش».

 

شعرخوانی حسن سهرابی

البته هلالی در نخستین روزهای محرم با حضور در شبکه نسیم هم در توصیف بزرگی و حضور اقشار مختلف در مجلس عزاداری سیدالشهدا(ع) این شعر را خودش خواند.

 

توضیحات و شعرخوانی رضا هلالی در شبکه نسیم

اگر در بیان و زمان این حرف اشتباه کردم، عذرخواهی می‌کنم

انتشار این فیلم در فضای مجازی با انتقادات بسیاری مواجه شد. رضا هلالی امروز سه‌شنبه سوم مردادماه در فضای مجازی نسبت به این انتقادات واکنش نشان داد و نوشت: «وقتی دنبال بهانه‌گیری باشی بالاخره بهانه‌ات را پیدا می‌کنی؛ حتی شده از یک ویرگول ساده! فرقی نمی‌کند که به کجای واژه چسبیده‌ایم، وقتی مفهوم را درک نمی‌کنیم. اینکه امام رحمت را به چادر سیاه زنان قسم بدهیم و قلبمان از چادر زنانمان سیاه‌تر باشد، راه نجات نیست … دنبال عزای حسین رفتن به دعوت اوست و‌ بس. با هر شمایلی درِ این خانه محترمی... این را از بچگی به ما یاد دادند...گرچه باید حرمت این خانواده را دانست و شناخت کافی هم نسبت به مکتب داشت. و در آخر اگر در بیان و زمان این حرف اشتباهی کرده‌ام، عذرخواهی می‌کنم.»

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1401454

مهمترین اخبار ایران و جهان: