نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 10:28

سومین جشنواره هنری ویژه معلولان برگزار می‌شود

سومین جشنواره هنری«همام» ویژه معلولان امسال به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، سومین جشنواره هنری معلولان «همام» ویژه معلولان امسال به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

 دبیرخانه جشنواره هنری همام اعلام کرد: این جشنواره در رشته های هنری صنایع دستی، هنرهای تجسمی و موسیقی ویژه معلولان و توانیابان برگزار می شود و معلولان می توانند آثار خود را تا ۳۰ مرداد به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

محمدرضا مشهدی، دبیر کل جشنواره هنری همام گفت: تجربه دو بار برگزاری این جشنواره نشان داد ظرفیت و استعداد زیاد و ارزشمندی در رشته های مختلف هنری در بین معلولان وجود دارد به همین علت شورای سیاستگذاری این جشنواره تصمیم گرفت سومین دوره جشنواره همام به صورت بین المللی برگزار شود.

وی گفت: در دومین جشنواره همام حدود سه هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در نهایت ۲۴۰ اثر برای نمایش در نمایشگاه جشنواره همام انتخاب شد.

مشهدی افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند به آدرس اینترنتی جشنواره همام به نشانی www.homamfestival.ir مراجعه کنند. برگزیدگان این جشنواره ۱۴ تا ۱۸ آبان در مراسم اختتامیه جشنواره همام در سالن همایش های برج میلاد معرفی می شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1441354

مهمترین اخبار ایران و جهان: