نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 18:02

عوامل بی‌نظمی در عزاداری حسینی هشتگرد دستگیر شدند

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی‌ استان البرز گفت: ۲ نفر از اوباش شهر هشتگرد که با ایجاد درگیری اقدام به قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای عزاداران حسینی کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

پیمان لطیفی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی وقوع درگیری بین ۲ نفر از اوباش شهر هشتگرد که منجر به قدرت نمایی و مزاحمت برای عزاداران حسینی شده بود، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی بلافاصله وارد عمل شده و با رصد اطلاعاتی پس از شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان، با هماهنگی مقام قضائی آن ها را در شهر هشتگرد دستگیر کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به جرم خود مبنی بر ایجاد مزاحمت و نا امنی برای شهروندان اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شدند.

لطیفی در پایان با اشاره به اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، اضافه کرد: به منظور افزایش احساس امنیت در بین مردم عزیز، اجازه نخواهیم داد افرادی با قدرت نمایی و رعب و وحشت، آرامش روحی و روانی شهروندان را به خطر اندازند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1418698

مهمترین اخبار ایران و جهان: