نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 15:46

۴۲ نفر در انتخابات مجلس برای اردستان پیش‌ثبت‌نام کردند

اردستان-فرماندار اردستان گفت: تا پایان روز جمعه مورخ ۲۰ مردادماه ۱۴۰۲ (پنجمین روز پیش ثبت نام) حدود ۴۲ نفر از حوزه انتخابیه اردستان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا ظهر شنبه در جلسه شورای اداری اردستان، اظهار داشت: توصیه علمای دین است که افراد با خدا ارتباط داشته باشند و اگر این ارتباط قوی وجود داشته باشد، اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد همچنین موجب می‌شود افراد فقط توکل بر خدا داشته باشند.

وی افزود: در دوران این دو سال عمر دولت سیزدهم، اقدامات خوبی شکل گرفته و طرح‌های مسکن توسط دولت در کشور و شهرستان اجرا شده همچنین ارتباطات خوبی با کشورهای همسایه برقرار شده و هرچند که مشکلات اقتصادی نیز وجود دارد اما باید اقدامات مثبت برای مردم بیان شود.

فرماندار اردستان با اشاره به حکایت ۴۴۴ شبانه‌روز خدمت‌گذاری نماینده عالی حاکمیت در این شهرستان، تصریح کرد: در سطح استان اصفهان، فرمانداری اردستان در حوزه‌های مختلف نظیر جوانی جمعیت و ستاد سفر نوروزی رتبه برتر را کسب کرد که این‌ها نویدبخش آینده‌ای روشن برای شهرستان خواهد بود.

احمدی‌طبا با بیان اینکه هتل سایبان کویر اردستان پس از چندین سال بلاتکلیفی افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: در شهرستان اردستان علاوه بر توجه به توسعه صنایع و کارخانه‌ها در حوزه اشتغال، به گردشگری اقتصادی نیز توجه می‌شود.

وی یادآور شد: در شهرستان اردستان با همکاری نماینده مردم اتفاقات خوبی صورت گرفته و با جذب اعتبار، آسفالت بسیاری از راه‌های روستایی شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار اردستان با اشاره به چهار عامل مهم سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری در انتخابات، بیان کرد: پیش ثبت نام اینترنتی متقاضیان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اردستان که از روز ۲ شنبه مورخ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز شده است، تا پایان روز جمعه مورخ ۲۰ مردادماه ۱۴۰۲ (پنجمین روز پیش ثبت نام) حدود ۴۲ نفر ثبت نام کرده‌اند.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: از این تعداد ثبت نام کننده ۳۸ نفر متقاضی مرد و ۴ نفر متقاضی زن هستند و از نظر سطح تحصیلات نیز ۲ نفر تحصیلات حوزوی، ۷ نفر دکترا و ۲۷ نفر فوق لیسانس پیش ثبت نام کرده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438310

مهمترین اخبار ایران و جهان: