نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 08:28

قطع برق برخی از بانک‌های پرمصرف سمنان

برق برخی از شعب بانک‌های استان سمنان به‌دلیل عدم رعایت بخشنامه ابلاغی مدیریت مصرف قطع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌دلیل عدم رعایت بخشنامه ابلاغی مدیریت مصرف برق توسط برخی از شعب بانک‌های استان سمنان و پس از اخطار به این شعب، برخی اشتراک‌های پرمصرف به مدت دو ساعت قطع شد.

وی گفت: مصرف برق تمام دستگاه‌های اجرایی، مراکز خصوصی و شعبات بانک‌ها به‌صورت لحظه‌ای از مرکز پایش شرکت بررسی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ادامه داد: در صورت عدم رعایت مصرف برق، بلافاصله اخطار کاهش مصرف برای آنان ارسال و چنانچه نسبت به کاهش مصرف اقدام نکنند، با قطع برق مواجهه می‌شوند.

حسینی‌نژاد ضمن قدردانی از اکثر ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی که همکاری مناسبی در مدیریت مصرف برق داشته‌اند، از مشترکان درخواست کرد تا با رعایت مصوبه‌های ابلاغی هیأت دولت، کاهش مصرف در ساعات اداری به میزان حداقل 30 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته را در دستور کار قرار دهند.

وی بیان کرد: این بخش‌ها با کاهش مصرف در ساعات غیراداری به میزان 60 درصد مصرف با اولویت‌های خاموش کردن روشنایی غیرضروری به‌خصوص در بخش نمای ساختمان‌ها و چراغ‌های تزئینی، استفاده از دمای رفاه سیستم‌های سرمایش 25 درجه ادارات و به مدار آوردن دستگاه‌های دیزل ژنراتورها همراه صنعت توزیع برق در تأمین برق پایدار باشند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437554

مهمترین اخبار ایران و جهان: