نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 10:24

دشمنان فضای مجازی افسارگسیخته را به‌روی نوجوانان باز کرده‌اند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به لزوم جهاد تبیین در بین نسل جوان گفت: دشمنان فضای مجازی افسارگسیخته را به‌روی نوجوانان باز کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمدرضا پورخاقان صبح امروز در تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی و دادستان قضایی لرستان که در دادگستری این استان برگزار شد، اظهار داشت: عاشورا یک نهضت و یک درس است و امام حسین(ع) کشتی نجات است که در عاشورا راه را برای ما مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه لرستان بیش از 6 هزار و 500 شهید را تقدیم انقلاب کرده‌ است، افزود: ملت غیور ایران حسینی‌بودن را در عمل و نه شعار نشان داده‌اند‌.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد: مردم ایران اغتشاشات برنامه‌ریزی‌شده از سوی دشمنان را خنثی کردند و نگذاشتند که دشمن به اهداف شوم خود برسد.

وی با اشاره به نحوه شهادت روح‌الله عجمیان بیان کرد: شهدا در دفاع از آرمان‌های امام(ره) خون پاک خود را فدا کردند و نسل‌ جدید نیز در ادامه این راه به میدان آمدند تا راه امام حسین(ع) برای همیشه در کشور جاودان باشد.

پورخاقان گفت: دشمن درصدد جدایی مردم از راه امام حسین(ع) است و ترویج بی‌حجابی، مفاسد اخلاقی و نابودکردن روابط سالم خانواده و اجتماع به‌معنای ترویج تفکر شیطانی است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تأکید دارند، ابراز کرد: اگر جهاد تبیین نباشد جوانان بی‌اطلاع از گذشته هم‌سو با توطئه‌های دشمنان حرکت می‌کنند.

پورخاقان بر لزوم آگاهی جوانان تأکید کرد و اظهار داشت: ما گسست بین نسلی به برکت تدابیر و رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نداشته‌ایم، اما دشمنان در دوران کرونا هجمه‌های خود را شدت بخشید و فضای مجازی افسارگسیخته را به‌روی نوجوانان باز کردند.

وی با بیان اینکه دشمن به دروغ دفاع از زن را در بوق‌وکرنا کرده‌است، افزود: دشمنان مقام زن را در حد یک کالا پایین آورده‌اند، اما دین اسلام بزرگ‌ترین مدافع زن در جهان هستی است.

در حال تکمیل...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1421154

مهمترین اخبار ایران و جهان: