نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 13:47

لزوم تدوین برنامه 5 ساله برای مدیریت شهر زنجان

مدیرکل امور شوراها و شهرداری‌های استانداری زنجان ارائه برنامه پنج ساله مدون عمران و توسعه شهری را از الزامات دانست و گفت: تدوین این برنامه مانع اعمال سلیقه در مدیریت شده و امور را به صورت کارشناسی پیش خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید خلجی، مدیرکل امور شوراها و شهرداری‌های استانداری زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان، که با چند دستور کار از جمله انتخابات هیأت رئیسه برگزار شد، به پایان سال دوم خدمت اعضای شوراها اشاره و اظهار کرد: نوع نگاه اعضای شورای شهر زنجان در همدلی و وحدت برای ارائه خدمت قابل تقدیر است.

مدیرکل امور شوراها و شهرداری‌های استانداری زنجان با تاکید بر برنامه دولت برای کمک به شهرداری‌ها و شوراها با هدف توسعه افزود: دولت با همه توان برای تحقق این مهم تلاش می‌کند که افزایش قابل توجه ارزش افزوده و کمک به توسعه ناوگان شهری بیانگر نوع نگاه دولت به مدیریت شهری است.

وی کمک به توسعه شهری را نماد مردم محوری دولت عنوان کرد و گفت: ضلع دیگر در ارائه این خدمات شوراها هستند که در این رابطه باید از اعضای شورای شهر زنجان تقدیر شود.

خلجی ارائه برنامه پنج ساله مدون عمران و توسعه شهری را از الزامات دانست و ادامه داد: تدوین این برنامه مانع اعمال سلیقه در مدیریت شده و امور را به صورت کارشناسی پیش خواهد برد.

در این جلسه و بعد از پایان رای گیری برای اعضای هیأت رئیسه مجید ناصحی مقدم، رئیس شورا اسلامی شهر زنجان که در سمت خود ابقا شد، کار در شورا را جمعی دانست و گفت: در واقع تلاش مجموعه شورا، پیشرد امور مردم است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر انجام کار در کمیسیون‌ها که در واقع چکش‌کاری در مورد لوایح در آن‌ها انجام می‌شود، افزود: دلیل آرامش موجود در جلسه علنی، انجام کار کارشناسی در همان کمیسیون‌های تخصصی است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1421698

مهمترین اخبار ایران و جهان: