نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 14:51

اتصال به مکتب امام حسین (ع) باعث پیشرفت جمهوری اسلامی شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اتصال به مکتب امام حسین‌ (ع) و تفکر حسینی میان پیروانش باعث شده که انقلاب اسلامی ایران پیشرفت چشمگیری در وجوه مختلف و با سرعت بالاتری از سایر حکومت‌ها داشته و در افق‌های بلند ظاهر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ظهر امروز در آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در سنندج اظهار کرد: پیامبر اسلام که برای هدایت انسان مورد توهین و ناسزا قرار می‌گرفت اما مجاهدانه و دلسوزانه قدم برداشت و اکنون ۱۴ قرن بعد از انقلاب رسول اکرم، یک وجهه دیگری از این اتفاق را در انقلاب اسلامی می‌بینم که ابرقدرت‌ها و استکبارگران را به چالش می‌کشیم.

وی اضافه کرد: اتصال به مکتب امام حسین‌ (ع) و تفکر حسینی میان پیروانش باعث شده که انقلاب اسلامی ایران پیشرفت چشمگیری در وجود مختلف و با سرعت بالاتری در  از سایر حکومت‌ها داشته باشد و در افق‌هایی ظاهر شویم که کسی فکرش را نمی‌کرد، بتوان در چند دهه به این نقطه برسیم.

رمضانی خطالب به جهادگران حاضر در این رزمایش گفت: شما جهادگران باید در زمینه‌های مختلف جهاد سیاسی فرهنگی و اقتصادی فعالیت داشته باشید و به خصوص اینکه امروز در عرصه فرهنگی به چالش کشیده شده‌ایم و دغدغه سکاندار انقلاب اسلامی است.

وی اردوهای جهادی را موثر و با برکت خواند و گفت: امیدواریم با نورانیت افرادی که در بسیج سازندگی و در نوجوانان قرار دارد، این اثرات بیش از پیش نمایان شود.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1421854

مهمترین اخبار ایران و جهان: