نیوز سیتی!
29 تیر 1402 - 09:39

همایش شیرخوارگان حسینی ۳۰ تیرماه در خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجند- عضو مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) خراسان جنوبی گفت: همزمان با اولین جمعه ماه محرم، روز ۳۰ تیرماه همایش شیرخوارگان حسینی در خراسان جنوبی برگزار می شود.

مهدی حبیبی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: همایش شیرخوارگان حسینی جمعه سی ام تیرماه همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

عضو مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی در بیرجند ساعت هشت و نیم در حسینیه بزرگ جماران خواهد بود و سخنران مراسم نیز حجت الاسلام پناهی مقدم است.

حبیبی مقدم افزود: همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان طبس در محل امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع)، بشرویه در حسینیه سادات حسینی فاطمیه، نهبندان حسینیه سید الشهدا (ع) و در شهرستان زیرکوه در مصلی نماز جمعه حاجی آباد برگزار می شود.

وی افزود: همچنین این مراسم در شهرستان سربیشه ساعت هشت صبح در مهدیه این شهر، خوسف در محل هیأت حسینی، فردوس در محل هیأت رزمندگان اسلام، سرایان حسینیه سیدالشهدا (ع)، قاین در محل هیأت علی اصغر و همچنین در شهرستان درمیان در حسینیه الزهرای مسجد جامع درخش برگزار می شود.

عضو مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) خراسان جنوبی گفت: برای این همایش معنوی حدود ۶ هزار لباس سبز و سفید کودک آماده شده است که به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

حبیبی ادامه داد: در شهرستان بیرجند در راستای رفاه حال مردم اتوبوس ساعت هفت و نیم از میدان آزادی شهروندان را به سمت محل اجرای برنامه می برند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1374454

مهمترین اخبار ایران و جهان: