نیوز سیتی!
06 مرداد 1402 - 15:55

جلسات عزای امام حسین(‌ع) پر رونق برگزار شد

اردستان-امام جمعه اردستان گفت:خوشبختانه جلسات عزاداری برای امام حسین(ع) پر رونق تر از سال‌های قبل برگزار شد ولی امید می‌رود که جلسات پرشور عزاداری بعد از عاشورا نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه اردستان، اظهار داشت: مردم شهرستان اردستان در عزاداری ایام عزای امام حسین (‌ع) سنگ تمام گذاشتند گرچه که این موارد برای برخی افراد خوش نبوده و به نشانه‌های عزاداری مردم حمله کردند همچنین دشمنان نیز مسائلی همچون مشکی نپوشید و نذری ندهید را بیان می‌کنند.

وی افزود: از افرادی که به اشکال مختلف عزاداری سید الشهدا را برگزار می‌کنند سپاسگزاریم همچنین خوشبختانه جلسات عزاداری برای امام حسین (ع) پر رونق تر از سال‌های قبل برگزار شد ولی امید می‌رود که جلسات پرشور عزاداری بعد از عاشورا نیز ادامه داشته باشد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: در دهه دوم محرم نیز مراسماتی در سطح شهر برگزار می‌شود ولی توصیه می‌شود که روضه‌های خانگی و مجالس کوچک نیز مورد توجه قرار گیرد و سعی شود که به دور از تشریفات برگزار شود.

دهشیری بیان کرد: نیروی انتظامی و فراجا طی این چند روز گذشته شهدایی را در راه مبارزه با اشرار و قاچاقچیان تقدیم کردند اما در این میان هیچکدام از آن‌هایی که ادعای طرفداری از حقوق بشر را می‌کنند در ارتباط با این شهدا هیچ واکنشی نشان ندادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1412698

مهمترین اخبار ایران و جهان: