نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 07:20

لزوم تسریع در تکمیل استخر کارگران زاهدان

استاندار سیستان و بلوچستان تسریع در تکمیل استخر کارگران زاهدان را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان از مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زاهدان بازدید کرد.

محمد کرمی در این بازدید تکمیل هرچه زودتر استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران را خواستار شد و گفت: معاونت امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری ماموریت دارد تأمین اعتبار لازم برای تکمیل این طرح را پیگیری کند.

وی افزود: تلاش مستمر و پیگیری شبانه روزی برای اتمام این طرح که می‌تواند در رفاه و سلامتی عموم مردم بویژه قشر کارگری تاثیرگذار باشد، ضروری است.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بهسازی قسمت های بلااستفاده و فضاسازی مناسب این مجموعه، اقدام ضروری دیگری است که باید انجام شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این بازدید گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زاهدان در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار احداث شده است که شامل سالن چند منظوره، استخر در حال احداث و فضای جانبی برای پیاده روی و بازی کودکان است.

خلیل‌احمد سلامی افزود: در سیستان و بلوچستان در شهرستان های زاهدان، زابل، خاش و ایران‌شهر مجموعه های فرهنگی ورزشی کارگران احداث شده است که مجموعه کارگران زاهدان بزرگترین این مجموعه ها است.

وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش نشاط اجتماعی در جامعه کارگری و خانواده‌های آنان است که امیدواریم با بهسازی و توسعه این فضاها، امکان لازم برای رفاه، سرگرمی و سلامتی جامعه هدف را فراهم سازیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان درباره ساخت استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زاهدان هم گفت: عملیات ساخت این استخر از سال ۱۳۹۰ آغاز و اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با پیگیری های صورت گرفته و مشارکت بانک رفاه کارگران، در اسرع وقت، کار تکمیل این استخر به پایان می‌رسد و تقدیم جامعه زحمتکش کارگری خواهد شد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1364710

مهمترین اخبار ایران و جهان: