نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 16:08

حضور پر شور مردم در مراسم‌های محرم توطئه‌های فتنه‌انگیزان را خنثی کرد

امام جمعه الیگودرز گفت: حضور پرشور مردم ولایی و امید آفرین جوانان و نوجوانان در مراسم‌های دهه محرم و عزاداری سید الشهدا بی نظیر بود و مشت محکمی بر دهان فتنه انگیزان زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، حجت الاسلام مهدی سرلک در خبطه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: دشمن در دهه عزاداری اباعبدالله با توجه به حضور پر شور مردم در مراسمات محرم شکست سنگینی را متحمل شد. 

وی افزود: محرم امسال شاهد حضور بی نظیر مردم و جوانان بود و دشمن بار دیگر از ملت امام حسین (ع) به روایت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی سیلی محکمی خوردند. 

امام جمعه الیگودرز عنوان کرد: دشمنان علاوه بر فتنه انگیزی با قدرت پوشالی رسانه‌ای خود طی فراخوان‌های متعدد با عنوان سیاه نپوشید، هئیت نروید، در فضای مجازی جولان می‌دادند که این فتنه هم با حضور با بصیرت مردم بر باد رفت. 

خطیب نماز جمعه الیگودرز از اقدامات مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان(عج) و دستگاه‌های امنیتی تشکر کرد و افزود: منافقین و برندازان و تجزیه طلبان قصد داشتند در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، مازندران، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد که مقادیر زیادی از بمب‌های انفجاری که جهت استفاده در هیات‌ها تجهیز شده بود خرابکاری کنند که بحمدالله کشف و خنثی شد.

وی با اشاره به فتنه‌های متعدد اشاره‌ای هم به اقدامات و ناهنجاری‌های اجتماعی کرد و گفت: می‌خواستند با کشف حجاب و رقصیدن در زیر پرچم‌های حسینی تا برنامه‌های مذهبی و جلسات روضه خوانی را تحت شعاع قرار دهد اما این فتنه هم با بصیرت و آگاهی مردم مغفول ماند. 

سرلک به برگزاری میز خدمت فنی‌وحرفه‌ای در نماز جمعه اشاره کرد و یادآور شد: چه بهتر است که این واحد آموزشی با برنامه ریزی مدون و هدف‌دار به آموزش علم و فنون در همه رشته‌های فنی و غیرفنی و رشته‌های کسب درآمد اهتمام بیشتری بورزد تا شاهد اشتغال‌زایی در همه ابعاد در شهرستان و استان باشیم. 

امام‌جمعه الیگودرز در پایان با تبریک روز و هفته خبرنگار به فعالان حوزه رسانه و مطبوعات، گفت: این شغل خطیر همواره باید در جهت توسعه و پیشرفت در زمینه‌های مختلف باشد که آنهم باید با تقوا و علم به کار رسانه مشکلات و دستاوردهای نظام و انقلاب را به توجه مسائل روز جامعه و بدون طرف گیری از حزب و شخص و جناح برای مردم تببین کند تا مردم هم در جریان مسائل روز جامعه و شهر خودشان قرار بگیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425698

مهمترین اخبار ایران و جهان: