نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 08:26

احداث میدان میوه و تره بار مرکزی قزوین تسریع شود

رییس شورای اسلامی شهرقزوین خواستار تسریع در آغاز احداث پروژه میدان میوه و تره بار مرکزی قزوین شد.

علی فرمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: احداث پروژه میدان مرکزی میوه وتره بار قزوین یکی از ابر پروژه های مدیریت شهری قزوین است که در بودجه لحاظ شده و دارای اولویت اجرا از نگاه اعضای شورا می باشد.

وی افزود: متاسفانه چهار ماه از سال گذشته و هنوز این پروژه در مرحله طراحی است و مشخص نیست مدیریت شهری چه برنامه ای برای اجرا و آغاز پروژه مذکور دارد.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین با طرح این سوال که مطالعات در راستای سرمایه گذاری این پروژه در چه مرحله ای است؟ خواستار آسیب شناسی طرح به لحاظ بعد مسافت و سایر موارد کارشناسی در اجرای طرح نیز شد.

فرمانی ادامه داد: در حال حاضر اگر شهروندی بخواهد از میدان میوه خرید کند با کرایه حداقلی و زمان کمتر می تواند به میدان واقع در دو راه همدان برود و خرید کند و حالا اگر بخواهیم میدان میوه و تره‌بار را به ۱۸ کیلومتری مرکز شهر جابه‌جا کنیم، طراحان پروژه برای کسانی که می‌خواهند جزئی خرید کنند، چه راهکاری دارند؟

وی همچنین با انتقاد از عملکرد شهرداری در اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مصوبات شورا لازم الاجراست اما متاسفانه طی بازدیدی که از سایت پاکسار (محمد آباد) داشتم هنوز مصوبه توقف پروژه تصفیه شیرابه اجرایی نشده و همچنان مشغول کار هستند اگر این روند پیش رود شهردار باید پاسخگو باشد.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه خواستار تحقق بودجه فرهنگی سازمان تاکسیرانی شد و گفت: انصافا از لحاظ فعالیت های فرهنگی و ورزشی، سازمان تاکسیرانی اقدامات خوبی داشته و جزو سازمان های پویای شهرداری قزوین است و لذا ضرورت دارد تا بودجه این بخش سازمان محقق شود.  

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1426198

مهمترین اخبار ایران و جهان: