نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 14:11

قاتلان روزنامه نگار خوزستانی در اصفهان دستگیر شدند

اصفهان - فرمانده یگان ویژه اصفهان از دستگیری قاتلان روزنامه نگار خوزستانی در اصفهان خ0بر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رضا نصیری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اعلام فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبنی بر حضور ۲ تن از قاتلان فراری که یک روزنامه نگار خوزستانی را در شهرستان ایذه استان خوزستان به قتل رسانده بودند در یک ساختمان مسکونی در سطح شهر اصفهان، واحد رهایی گروگان این فرماندهی برای دستگیری این ۲ نفر به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از مراقبت و رصد دقیق محل اختفای این قاتلان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و هماهنگی با مقام قضائی در کمترین زمان ممکن واحد تخصصی نوپو در محل اختفا قاتلان فراری حاضر و ضمن شناسایی موقعیت و رصد اطلاعاتی با رعایت موازین شرعی و قانونی در محل ورود پیدا کرده و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده یگان ویژه اصفهان با بیان اینکه این عملیات بدون هیچ گونه درگیری و آسیبی انجام شد، ابراز داشت: روزنامه نگار خوزستانی در اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل اختلاف شخصی در شهرستان ایذه توسط ۲ نفر سارق مسلح به قتل رسیده بود.

وی با بیان اینکه مجرمان در حال طرح ریزی برای برهم زدن نظم و امنیت و ارتکاب سرقت مسلحانه مجدد در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان بودند، ادامه داد: با اقدام به موقع و ضربتی پلیس در چنگال قانون گرفتار شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433798

مهمترین اخبار ایران و جهان: