نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 13:51

ساخت کلانتری در شهر درود و بخش اسحاق‌آباد شهرستان زبرخان

فرماندار زبرخان از ساخت کلانتری در شهر درود و بخش اسحاق‌آباد شهرستان در سال جاری خبر داد.

محمد عین‌القضات در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: برای ساخت ستاد فرماندهی انتظامی زبرخان مبلغ قابل توجهی اعتبار پیش‌بینی شد همچنین ساخت کلانتری شهر درود و از همه مهمتر ایجاد یک کلانتری و یک مجموعه انتظامی در بخش تازه تاسیس اسحاق آباد در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار زبرخان ادامه داد: پس از نهایی شدن مکان کلانتری در بخش اسحاق‌آباد هزینه ساخت کلانتری در اعتبارات سال جاری پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه ساخت کلانتری اسحاق آباد در سال جاری شروع می‌شود، افزود: البته تا قبل از ساخت کلانتری با استقرار کانکس در زمینی که به کلانتری اختصاص پیدا کرده نیروهای انتظامی در بخش اسحاق آباد مستقر شده و خدمات می‌دهند.

عین‌القضات ابراز کرد: در شهر درود مشکلاتی برای ساخت کلانتری وجود داشت. کلانتری موجود در شهر درود فضای کمی دارد و کوچک است از این رو برای ساخت کلانتری شهر درود هم اعتبار پیش‌بینی شده و در سال جاری ساخت کلانتری آغاز می‌شود‌.

وی تاکید کرد: در سال جاری ساختمان ستاد نیروی انتظامی شهرستان زبرخان در مکان پیش‌بینی شده و زمینی که تحویل شده، به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای می‌رسد.

ساخت مرکز درمانی تامین‌اجتماعی در زبرخان

عین‌القضات عنوان کرد: برای ساخت مرکز درمانی تامین اجتماعی زبرخان توافقات اولیه برای تحویل زمین در ۲ نقطه زبرخان انجام شده و مورد تایید استان قرار گرفته است.

فرماندار زبرخان یادآور شد: به زودی ساخت مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان زبرخان وارد فرایند اجرایی می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1397698

مهمترین اخبار ایران و جهان: