نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 07:52

توزیع 450 بسته معیشتی در استان قزوین

دبیر قرارگاه مساجد بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: 450 بسته معیشتی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان قزوین توزیع شد.

حجت الاسلام عباس افشار ظهر در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین از توزیع 450 بسته معیشتی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان قزوین خبر داد و گفت: امروز دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به مدیریت یکپارچه کشور بسیج کرده و حضور مردم در صحنه و با روحیه جهادی موجب عبور از مشکلات شده و همانند ۴۳ سال گذشته شاهد عزت نظام خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: با این اقدامات روحیه مواسات، همدلی و کمک به هم نوع بیش از پیش در جامعه ایجاد و تقویت می شود.

دبیر قرارگاه مساجد بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان قزوین ادامه داد: دستگیری از نیازمندان، کمک به فقرا و ایتام یکی از از فرصت های طلایی زندگی است و خیرین زمان استفاده از این فرصت را به دست آورده اند.

این مسووول تصریح کرد: باید فرهنگ‌ سازی و تشویق مردم به مواسات و کمک به همدیگر را در اولویت کار قرار دهیم.

حجت الاسلام افشار بیان کرد: خداوند متعال به نیت واقعی تمام بندگان آگاه است و خود پاداش شکرگزاران را می‌دهد.

وی همچنین ضمن تسلیت ایام عزای سرور سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) عنوان کرد: باید از فرصت ماه محرم و برگزاری مجالس عزاداری برای تبیین مبانی دینی، تبیین فلسفه قیام عاشورا، انتقال ارزش‌های معنوی و اسلامی به نوجوانان و جوانان استفاده شود.

 این مسوول اذعان کرد: ماه محرم از با ارزش‌ترین برکات برای شیعیان است که باید در این ماه ضمن برپایی عزاداری‌ های باشکوه، ارزش‌های دینی قیام عاشورا تبیین و حفظ شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1394210

مهمترین اخبار ایران و جهان: