نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 15:09

اعطای تسهیلات خرد و توجه به معیشت مردم در اولویت است

یاسوج- رئیس مرکز بازرسی وزارت اقتصاد گفت: اعطای تسهیلات خرد و توجه به معیشت مردم در اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظامی ظهر دوشنبه در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: سیاست گذاری‌ها و بخشنامه‌های بانکداری خرد بانک مرکزی و معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد بر همین امر دلالت دارد.

وی بیان داشت: با ارزیابی دقیق توسط نمایندگان بانک مرکزی و همچنین وزارت اقتصاد، اجرای روند بخشنامه‌ها و سیاست‌های دولت در راستای اعطای تسهیلات خرد و رفع نیازهای مردم، با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

نظامی تصریح کرد: کنترل ناترازی که موجب ایجاد تورم در جامعه خواهد شد، در کنار اعطای تسهیلات خرد و رفع نیازهای ضروری مردم جز اولویت‌های دولت است.

وی افزود: ضمن رفع نیازهای ضروری معیشت مردم، نقطه بهینه و توزیع صحیح تسهیلات نیز مورد توجه قرار گیرد تا این امر، منجر به افزایش تورم نشود.

نظامی با بیان اینکه رفع دغدغه مردم اولویت وزارت اقتصاد است، گفت: یکی از افتخارات دولت مردمی، احیای میزهای ارتباطات مردمی در سفرهای استانی در راستای بکارگیری حداکثر ظرفیت‌ها و شنیده شدن مشکلات و رفع نواقص موجود در سطح استان‌ها است.

وی افزود: با اختیارات و مجموعه مدیریتی که در میز خدمت حضور پیدا می‌کنند تلاش داریم مسائل و مشکلات در همین استان و در کمترین زمان ممکن حل و فصل و از مشکلات مردم گره گشایی شود.

نظامی بیادآور شد: وزارت امور اقتصادی و دارایی از ابتدای دولت به منظور رفع نیازهای اساسی و معیشتی، رویکرد آسان گیری در پرداخت تسهیلات خرد را در دستور کار قرار داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1366210

مهمترین اخبار ایران و جهان: