نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 16:07

تدابیر ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی در اصفهان

رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: محدودیت‌های ترافیکی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در شب و روز تاسوعا، عاشورا و شام غریبان در اصفهان اعمال خواهد شد.

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در شب و روز تاسوعا، عاشورا و شام غریبان در اصفهان اعمال خواهد شد.

وی افزود: در ایام مذکور در محل‌های اجرای مراسم در خیابان‌های اصلی شهرهای استان ‌و در شهر اصفهان در محدوده‌های اطراف میدان امام(ره) ، حرم زینبیه، میدان احمدآباد به سمت ولیعصر، تقاطع خیابان صغیر اصفهانی به سمت خیابان کمال، چهارراه عسگریه، تقاطع پل میر-شیخ صدوق به سمت چهار راه نظر، میدان شهید لاوی، میدان بسیج به سمت خیابان فیض- میدان فیض- خیابان میر- خیابان مصلی- چهارراه فرایبورگ محدودیت ترافیکی اجرا می‌شود.

محمدی بیان کرد: همچنین در عصر روز عاشورا در میدان امام حسین(ع)، پلیس به منظور پوشش ترافیکی‌ و ایجاد محدودیت‌های لازم حضور کاملا محسوس خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پارکینگ‌ سیلو و سایر پارکینگ‌های مصلی بزرگ امام‌ خمینی (ره) برای توقف وسایل نقلیه در محدوده نماز جمعه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از همراهی و همکاری تمامی شهروندان و مسؤولان هیأت‌های مذهبی و عزاداری تقدیر و تشکر می‌کنیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته در سانحه‌ای دلخراش مسؤول هیأتی بدون هیچ گونه هماهنگی قبلی با پلیس و بدون رعایت نکات ایمنی با وجود تاکیدات مکرر و هشدارهای لازم در این خصوص نسبت به حرکت دسته عزاداری در مسیر حاشیه‌ای و تاریک با عزاداران سیاه پوش اقدام کرده بود، که نتیجه آن‌ فوت ۳ نفر از عزاداران و تعدادی مصدوم‌ بود.

محمدی تصریح کرد: مسؤولان هیأت‌ها حتما هماهنگی لازم را با خادمان مردم در پلیس راهور داشته باشند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1406098

مهمترین اخبار ایران و جهان: