نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 12:49

تصمیم گیران از اثربخشی فعالیت های کانون پرورش فکری آگاه هستند

ماسال- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان گیلان با اشاره به عضویت اکثر مسئولان در مراکز فرهنگی هنری این نهاد گفت: تصمیم گیران از اثربخشی فعالیت های کانون پرورش فکری آگاه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلیل میرعظیمی صبح یکشنبه در نشست با فرماندار ماسال با بیان اینکه پیشینه و نقش مؤثر تربیتی این مجموعه‌، زمینه ارتباط دوسویه با مخاطبان و اعتماد خانواده‌ها به کانون پرورش فکری را فراهم‌کرده‌است، اظهار کرد: این مهم، بستری مناسب برای کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

وی به عضویت بسیاری از مسئولان و شخصیت‌های برجسته کشور در مراکز فرهنگی هنری کانون اشاره داشت و با سرمایه توصیف‌کردن شناخت و آگاهی تصمیم‌گیران از اثربخشی فعالیت‌های این نهاد گفت: داشتن نگاه فرهنگی و پیشینه کانونی شخصیت‌های تأثیرگذار، گنجینه‌ای ارزشمند برای پیش‌برد فعالیت‌های کودک و نوجوان محور کانون و تربیت نسلی ولایت‌مدار و انقلابی است.

میرعظیمی با اشاره به روحیه هم‌گرایی حاکم بر کانون و تعامل سازنده با دستگاه‌ها و فعالان عرصه فرهنگ تصریح‌کرد: پرهیز از حرکت‌های جزیره‌ای یک اولویت است و در این مسیر، اجرای فعالیت‌های فرهنگی هدف‌مند و پیش‌برد اهداف نظام تعلیم و تربیت کشور در سایه هم‌افزایی فرهنگی، مد نظر قرار دارد.

وی به ضرورت تجهیز سالن سینمای مرکز ماسال و تأمین تجهیزات مورد نیاز کانون پرورش فکری بخش شاندرمن این شهرستان اشاره کرد و افزود: از رخدادهای خوب حضور در کانون، کشف و پرورش استعدادهای آینده‌سازان است و کمک به ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های این مجموعه، بسترهای مناسب را برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی این شهرستان ایجادمی‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بر ضرورت تربیت سرباز برای حضرت‌ولیعصر (عج) و پرورش نسلی مؤمن، متعهد و انقلابی داشت و با بیان اینکه هم‌گرایی‌ها و زمینه فعالیت مؤثر و تثبیت حضور کودکان و نوجوانان را در مجموعه محبان اهل‌بیت (ع) فراهم می‌کند، گفت: برای دست‌یابی به این اهداف، از همراهی و مشارکت با فعالان عرصه فرهنگ استقبال می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419554

مهمترین اخبار ایران و جهان: