نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 21:01

پیش‌بینی برنامه‌های گسترده برای تحول در برنامه‌های فرهنگی دزفول

اهواز - امام جمعه دزفول گفت: برای تحول در برنامه‌های فرهنگی دزفول برنامه‌های گسترده و متنوعی پیش بینی شده که به مرور عملیاتی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود بهرام‌پور ظهر امروز دوشنبه در هشتاد و سومین نشست رسمی شورای شهر دزفول افزود: اجرای طرح‌های عمرانی بدون توجه به پیوست فرهنگی موجب ضایع شدن تلاش‌ها و از بین رفتن فرصت‌ها می‌شود.

وی با اعلام آمادگی شورای فرهنگی عمومی این شهرستان برای تدوین پیوست فرهنگی برای تمام طرح‌های عمرانی دزفول گفت: پیوست فرهنگی طرح‌های عمرانی دزفول پیش از بهره برداری از طرح‌ها باید تدوین شود و در اجرای طرح‌ها مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه تلاش مسئولان دزفول باید در راستای گره گشایی از مسائل مردم متمرکز شود، افزود: حمایت، پشتیبانی و جلب رضایت‌مندی مردم بالاترین سرمایه مدیران است.

حجت الاسلام بهرام‌پور، تبدیل تهدید به فرصت را هنر مدیریتی دانست و اظهار کرد: بهره‌گیری از نظر کارشناسان، تشکیل نشست‌ها با دستور جلسه مشخص و همچنین کار دقیق کارشناسی در مصوبه‌ها بیش از پیش مورد توجه اعضای شورای شهر دزفول قرار گیرد.

وی، شورای شهر دزفول را فرصتی مهم برای توسعه این شهر دانست و افزود: انسجام، وحدت و همدلی میان اعضای شورای اسلامی شهر دزفول و افزایش ارتباط مردمی اعضا باید مورد توجه مدیران شهری دزفول قرار گیرد.

امام جمعه دزفول با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف ذیل نهاد امامت جمعه در این شهر گفت: برای تحول در برنامه‌های فرهنگی دزفول برنامه‌های گسترده و متنوعی پیش بینی شده که به مرور عملیاتی می‌شوند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی شب گذشته در حرم حضرت شاهچراغ (ع) ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه خواستار برخورد قاطع با عاملان و آمران این جنایت کوردلانه شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1442498

مهمترین اخبار ایران و جهان: