نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 10:11

«میرزایی» رئیس آموزش و پرورش آرادان شد

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان طی حکمی علی اکبر میرزایی را به عنوان مدیر آموزش و پرورش آرادان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان، علی اکبر میرزایی به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان آرادان منصوب شد.

متن حکم صادر شده برای او به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای علی اکبر میرزایی با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیر آموزش پرورش شهرستان آرادان» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در انجام امور محوله موفق باشید.

علی اکبر میرزایی متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۴ از شهر گرمسار و دارای فوق لیسانس ریاضی است. وی پیش از این سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان آرادان بوده است.

امام جمعه آرادان نیز در پیامی این انتصاب را تبریک گفت و نوشت:

برادر بزرگوار جناب آقای علی اکبر میرزایی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و عزای سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اولاد و اصحاب باوفای آن حضرت، بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را از طرف مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان به عنوان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آرادان، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت روزافزون جنابعالی را مسئلت می‌نمایم.

قطعاً خدمت در این مجموعه بزرگ و ارزشمند که آینده علمی و تربیتی کودکان و نوجوانان و جوانان این مرز و بوم به آن وابستگی و ارتباط عمیق و وثیق دارد، دارای ارج و منزلت والایی نزد خداوند متعال است.

رجاء واثق دارم با عنایت به تحصیلات عالیه و درایت و هوشمندی و تقوا و دینداریِ جنابعالی، آینده روشنی در انتظار نسل آینده ساز این شهرستان خواهد بود. از خدمات ارزشمند و ماندگار و زحمات خالصانه برادر عزیز و گرانقدر جناب آقای حمید عربی در دوران مسئولیت این اداره مجدداً تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت ایشان و خانواده محترمشان را آرزومندم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1371198

مهمترین اخبار ایران و جهان: