نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 13:01

تحقق ۱۱۴ درصدی اشتغال در استان مرکزی

اراک- استاندار مرکزی گفت: بر اساس گزارش سامانه رصد، اشتغال هدفگذاری شده در استان بیش از ۱۱۴ درصد تحقق یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح مرکز همایش‌های بین المللی پروین اعتصامی در اراک اظهار داشت: بر اساس گزارش سامانه رصد، اشتغال هدفگذاری شده در استان بیش از ۱۱۴ درصد تحقق یافته است.

استاندار مرکزی افزود: همچنین در تنوع تولیدات در سال ۱۴۰۱، راه اندازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل و در پایش فضای کسب و کار رتبه اول، در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید رتبه دوم و در تعامل بخش دولتی و خصوصی رتبه سوم در کشور به استان مرکزی اختصاص پیدا کرده و افتخارات دیگری نیز در این حوزه کسب شده است.

وی با بیان اینکه پایه‌های رشد تولید در استان مرکزی بنیان گذاری شده، گفت: تولید در استان شتاب گرفته و در راستای اجرای فرمان سال این مسیر با قوت پیش خواهد رفت، امیدواریم که بتوانیم در مجموعه استان مرکزی، شکوفایی قابل توجهی داشته باشیم.

مخلص الائمه افزود: برای اولین بار در تاریخ استان مرکزی از ابتدای تأسیس استان تاکنون، موفق شده ایم در دولت سیزدهم برخی پروژه‌های عمرانی بزرگ و متوسط را به صورت شبانه روزی آغاز کنیم که برخی به بهره برداری رسیده و برخی در آستانه بهره برداری است.

وی خاطر نشان کرد: شتاب قابل توجه این پروژه‌ها برای همگان مشهود است و تقاضا داریم وزارت کار در راستای توسعه مجموعه امیرکبیر در تبعیت از مجموعه عمرانی استان در تبعیت از مجموعه عمرانی استان شتاب لازم را داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1204710

مهمترین اخبار ایران و جهان: